Monday, August 20, 2007

Cerita dan cerita!!


Hmmm...Tetiba tak tau nak taip apa. Sedangkan hari minggu yang lepas merupakan antara hujung minggu yang penuh bagi saya. Cuma, peliknya saya tak tahu untuk bermula dari mana cerita-cerita saya. Yang pasti, alhamdulillah dari hari Jumaat, sabtu dan Ahad hari-hari saya telah diisi dengan sebaiknya.

Disebabkan tak tahu nak taip apa, jadi saya nak cerita sikit pasal lagu.Di antara hiburan seperti tv dan radio. Saya lebih sukakan radio. Tetapi andai tiada pilihan maka saya memilih radio. Contohnya di dalam kenderaan dan sebagainya. Muzik kegemaran?? Memacam...macam-macam ada! :D

Tiada sehari yg berlalu
Tanpa ku mengingatiMu
Rindu padaMu
Sentiasa mendambakan
Kasih dan sayangMu

Semalam aku bermimpi
Di dalam hujan ku berlari
Berlari, mencari, memanggil-manggil namaMu
NamaMu yang sempurna

Ku harap dan ku berdoa
Semoga dapat bersua denganMu

Tiada kata yang dapat ku gambarkan
Perasaan yang ku alami
Cinta ku ini
Tiada berbelah bagi
Cinta yang suci dan abadi

Apakah aku diterima
Atau Kau kan membiarkan saja
Kerana berdosa
Jangan biar ku terhina
Ku merayu padaMu

Tiada kata yang dapat ku gambarkan
Perasaan yang ku alami
Cinta ku ini
Tiada berbelah bagi
Cinta yang suci dan abadi

Tiada kata yang dapat ku gambarkan
Perasaan yang ku alami
Cinta ku ini
Tiada berbelah bagi
Cinta yang suci dan abadi

2 comments:

norulaina said...

mana tak terisi nyee... xtvt penuh :-p

* ainul AB * said...

Saye suke tngk tv. Citer hantu... hehe... Weekend lps sy tngk Puaka Tebing Biru, best jugak citer ni.