Wednesday, October 29, 2008

Terima kasih...!!!



Terima kasih...!!!!
Terima kasih kepada semua yang mengingati hari lahir saya...terutama kepada suami dan ahli keluarga tersayang...tak lupa juga kepada teman-teman rapat yang memang tak pernah lupa tarikh keramat 28 Oktober!

Ya Allah, seketika di tahun ini, InsyaAllah muncul hari baru yang ceria. Engkau muliakan dan sayangi penerima ucapan ini, berkati keluarganya, sihatkan tubuh badannya, limpahkan rezekinya, jauhkan daripada fitnah dan penganiayaan dan penghinaan, suburkan benih keimanan dengan penuh rasa kasih sayang serta taqwa tanpa alasan. Maqbulkan cita-citanya yang murni. Amin Ya Rabbal A'lamin. Selamat Hari Lahir.

Salah satu sms yang saya terima semalam...amat menyentuh hati dan terkesan di dalam diri..terima kasih!!!

Terima kasih....kepada semua di atas doa-doa dan ucapan yang amat bermakna. Terima kasih atas panggilan telefon, kiriman sms dan tak lupa juga komen di friendster.

Semoga Allah memberkati kita semua....dan semoga kita sentiasa dalam rahmat dan keampunanNya selalu...ameen ya rabb!!! :)


Note : kebetulan semalam mc...sebabnya batuk dan selesema....alhamdulillah berkat doa semua, harini dah beransur sihat dan lebih bertenaga!

0 comments: