Tuesday, December 19, 2006

Sg Gabai..

Alhamdulillah berkat kesabaran saya dan Aisyah, ira, Miza..sampai jugak kami kat Sg Gabai. Sebelum ni pernah dgr cerita je...sekarang ni bebetul sampai. Kedatangan kami berempat disambut meriah oleh anak-anak muda kat sana. Agaknya tak pernah tengok orang pakai baju kurung kot? hehehe

Apapun, rasanya tu la 1st and last g Sg Gabai tu..sebab macam tak best je. Kerana ramai kemain orang kat situ. Semua tengok kami macam tak pernah tengok orang. Tapi, biasala kan...kena la akui anak gadis ni memang tak lari dari pandangan orang. 'wanita tu kan fitnah'.

sabda Nabi " dunia adalah perhiasan dan sebaik2 perhiasan adalah wanita yang solehah

“Aku telah (sering) menyaksikan hiasan dan aku juga telah (banyak) menjumpai musuh, maka aku tidak pernah melihat musuh yang lebih besar daripada wanita” Saidina Ali

cantik wanita kerana kejernihan wajah,manis wanita kerana senyuman indah,ayu wanita kerana kesederhanaan,hebat wanita kerana kesabaran dan mulia wanita kerana keimanan yg teguh

Apapun, jauh berjalan luas pengalaman...tersesat-sesat cari Sg Gabai tu...hehehe pengalaman tul. Kalau sensorang rasanya memang saya tak g. Tapi, alhamdulillah berempat kuat sikit la..g kenduri mak tau, g sg tu terlupa nak habaq. Takpela...sabtu ni leh habaq kat mak.

Klik untuk ke fotopages



2 comments:

Anonymous said...

ape je, takde muke along dlm pics ponn?

wardah said...

mana leh letak pic along...nanti kena tangkap ISA hehehe