Tuesday, December 05, 2006

Hari ini dalam SEJARAH..

Sabtu..2 Disember 2006.

Memang tak sangka, naik motor dengan Cik Aisyah ke office hehehe
Jadi minah rempit la pulak ari tu. hehehehe pergi 2 lebih sampai lepas magrib. Balik tu singgah pasar malam...dan kemudian berjaya memaksa Cikgu Aisyah lepak kat rumah tu dulu baru dia balik.

Tapi hakikatnya ni kali kedua naik motor..pertama dengan Cik Murni ke putrajaya pakai motor Hanafiah. huhuhu ketaq gak kepala lutut. Tapi, alhamdulillah selamat sampai.

Entah kenapa rasa macam tak selamat je naik motor hehehe mungkin sebab motor tayar dia dua kot?? hehehe sedangkan kete tayar dia empat..so nampak lebih stabil sikit. hehehe

Apapun, jgn tak percaya saya pandai bawa motor...cuma lesen je takde. Tapi kenapa ramai tak percaya ek??? Ramai tak percaya kebolehanku membawa motor hehehehe takpela, bagus gak...takla susah2 nak kena bawak nanti hehehe




Note : best gak naik skuter Aisyah..sempat gak bawa keliling rumah tu hehehehe

2 comments:

J said...

:)

Anonymous said...

ai cik wardah... bilela leh tgk kebolehan awk kendalikan motor kapcai heheh... pepun kalu nk tau, ayh sy takkan bg anak2 dia bwk motor, katanye biarlah byr lbh cikit utk minyak, insuran, road tax, dsb... asalkan tak naik moto... so...???