Tuesday, May 29, 2007

CBQ2285

Rasa bersalah yang amat sangat kat dia, sebab dah sebulan tidak mempedulikannya kat bawah tu...tp yang pasti setiap kali balik kerja pasti sempat juga saya menjenguk dia sebelum naik ke rumah...

Akhirnya, pada Ahad lepas setelah membuat temujanji dengan Zira..(sepatutnya dgn Cik M, tp Cik M ada hal last minute). Saya dan zira terpaksa menolak motor ke kedai motor yang berhampiran. Hampir-tak hampir terpaksa juga meredah bukit, menurun bukit....sedar tak sedar motor tu berjaya diservis dengan jayanya. Dan saya dan zira dapat juga berjalan-jalan makan angin dengan motor tu hehehehe Alhamdulillah...syukur sangat dapat melaksanakan tanggungjawab pada motor tu. Yela, rasa bersalah sebab dah lama tak pedulikan dia!

Hari sabtu, sempat juga jogging dengan Cik Ira...sejam jugak la...wah, penat kemain..dah lama betul tak jogging!!!hehehe

Tak sabar nak selesaikan kisah saya dan dia nia...hehehehe CBQ ooo CBQ!!


Note: exercise sungguh weekend baru ni!!

2 comments:

Anonymous said...

sory ek tetibe jek de hal

B+a+i+e+L said...

wah!!!

ada motor rupanya wardah abada nih..
jom rempit nak!!!
hihi....

pape pun...berhati2 di jalan raya..

" anda mampu mengubahnya "