Monday, January 15, 2007

S-S-S-S

Salam..

Dari Subang- Seri Kembangan - Subang - Seri Kembangan hehehehe
Gitula gamaknya selama seminggu...

Hari in saya rasa mengantuk, mungkin kerana penangan ubat selesema yang di makan waktu sarapan di rumah yong tadi. Pagi tadi bertolak pukul 7 am dari subang, sampai lewat juga ke ofis sebab ada aral di pertengahan jalan. Singgah rumah dan jumpa imah di LRT. Tak sangka betul, boleh hampir sejam di jalan. Alhamdulillah ada ikim.fm sebagai peneman.

Semalam, pergi tesco SA dan bawa zikri ke klinik. Keluar lepas Asar, dan sampai rumah before Isyak. Penat jugak, ditambah dengan simptom2 selesema yang mula menular di diri ni.
Sabtu, balik rumah ambik charger SE..pastu bawa yong dan budak2 dua orang tu g pasar malam. Kemudian, singgah Kg Bandar Dalam...ziarah nyahli.

Hmm...rasa macam malas nak balik Sg Besi.
Tapi, yang pasti macam duk kat subang sampai Isnin depan...


Note : :)

2 comments:

Anonymous said...

hehe.. sy p space last week sorang2 jerr.. :-(

muhammad fairuz said...

tq ade link zilzal kat tepi tu..selame ni bace tak perasan pun..