Tuesday, November 07, 2006

corat-coret..

Antara senarai perancangan yg masih dalam kepala dan belum dilaksanakan...
  1. Balik KD (always...)
  2. Pergi Pahang..(jalan-jalan cari makan dgn cik M, Ira, Miza...etc..dan Aina ..)
  3. Pergi Pantai Timur..
  4. Pergi rumah kak sutera, kat Temerloh..
  5. Pergi rumah Puan Ainul kat Pandan Jaya..
  6. Pergi rumah kak Wan kat Nilai..
  7. Pergi rumah Angah kat Bangi (kalau salah tlg betulkan ek)..
  8. Pergi Cameron Highland (rancang dgn Aisyah dah lama dah ni....)
  9. Pergi jogging on weekend...
  10. Pergi berkelah, air terjun...
  11. ...........
Hmm...banyaknya perancangan...semalam dan pagi tadi called mak....mak suruh balik gak sebab kononnya nak suruh merasa jagung. Jagung yg mak ayah tanam dah membuahkan hasil. Takla teringin sangat nak makan jagung tu sebenarnya, tp lebih nak ziarah mak ayah je...rasa macam lama sangat tak balik dah hehehe sedangkan baru je hampir 2 minggu tak balik hehehe homesick teruk ni huhuhu

Tak buat apa-apa preparation pun lagi untuk IR ni..nak tak nak malam ni kena la sedia. Wish me luck k!!

InsyaAllah..untuk senarai kat atas tu akan dilaksanakan perlahan-lahan dan satu persatu...yela, banyak sangat aralnya....


Note : permudahkan segala urusanku dan keluargaku Ya Allah..ameen ya rabb

1 comments:

Farveen said...

ho, lupe nak taruk kot..
no 11. pi umah angah...
bile nak mai?