Friday, September 12, 2008

 

Alhamdulillah...hari ni kita dah berada di Ramadhan ke-12. Sedar tak sedar je kan? Kita dah nak masuk ke pertengahan ramadhan. InsyaAllah kerja pun dalam 2 minggu je lagi. Pastu mesti dah ramai orang mula nak cuti raya.

Rabu lepas (10/9/08), kami warga perempuan kat ofis menganjurkan satu jamuan berbuka puasa di Restoran Village View kat Bangi. Perempuan anjurkan, tp digalakkan membawa pasangan memasing. Almaklumlah dah malam, mana boleh anak dara keluar sorang2. Tambahan lak, dapat gak berkenal-kenalan antara satu sama lain.

Alhamdulillah majlis itu berjalan lancar dengan jayanya. Terima kasih kepada Dayah dan Pae yang bersusah payah menelefon dan pergi booked kat sana.

Ahli yang turut serta :
Suria dan Khairil, Ejan dan Mapet, Wardah dan Wahid, Edot dan Zurin, Pae dan Aishah beserta Kayah, tak dilupakan juga Dayah dan Subarunya. :D


Note : Pasni pertemuan raya la plak...hehehe eh, singgah sahur tak nak ke???

1 comments:

Farwina Faroque said...

village view mmg best..ktorg slalu gak pi sana..cepat je kan dorg msk? dahla sedappp..yummy...

pasan tak sebelah dia cam ada rumah setinggan besar tu? tu asrama org haji samuri.. :-)