Friday, August 20, 2010

Sahaja aku berpuasa...

Sedar tak sedar kita dah nak masuk round ke-2 bulan ramadhan...sepuluh kedua. Sekejap je rasa kan?? Hari ni dan semalam asyraf tak sihat...demam...dan hari ni dan semalam juga asyraf dijaga oleh ayah. Tp tengah hari karang nak kena balik jaga asyraf sebab ayahnya nak g solat.

Semenjak dua menjak ni ada perasaan geram dekat  beberapa orang tertentu. Yela, suka sangat cari pasal dengan kita. Tapi, bila teringat kata dear 'Sahaja Aku Berpuasa' terus hilang perasaan-perasaan mazmumah tu. Huhuhu nak buat macam mana kan...saya hanya seorang manusia!!!

nota : salam takziah buat keluarga Ainul dan kak Liza yang baru sahaja kehilangan ayah kesayangan mereka semalam (19/8/10).

1 comments:

mazharalti said...

betul 3x... bila teringat ungkapan 'sesungguhnya aku ini berpuasa'... terus ilang perasaan panazzz kan kan kan... betapa powernye kalimah tersebut... hanya dengan mengingatinya, segala perbuatan mazmumah dapat dihindarkan insyaAllah...