Wednesday, April 29, 2009

Asyraf ada BS baru...


Untuk makluman semua...hari ni dengan berat hati nak pergi kerja......sebabbbb...

Nak tinggalkan asyraf dengan BS baru dia..

.
.
.
.
BS baru tu merangkap ayah asyraf...citernya BS asyraf ada hal hari ni. Jadi setelah mendengar jawapan dari ayah asyraf...BOLEH..untuk makluman semua saya tanya banyak kali dan jawapan masih sama BOLEH. Walau berat hati, dan cuba menyedapkan hati..asyraf sudah besar...saya tinggalkan asyraf pagi tadi dengan dear. Almaklumlah, asyraf baru 4 bulan...ingatkan kalau dia dah setahun lebih baru yakin nak ditinggalkan dengan dear. Rupanya, terawal.heheheheSebelum pergi kerja..saya telah menyempurnakan beberapa kerja yang perlu seperti

Siap dimandikan.

Asingkan botol-botol susu 2-3oz setiap botol dalam 6 botol.

ceritakan perangai anak...kalau lapar macam mana, nak tdo macam mana...


Alkisah...lepas sesi awal pagi tadi dengan suria, masa kat lift...dapat call. Asyraf menangis2...bagi susu tak nak. Dalam hati berkata...nak tdo budak tu. Sedih dan sayu pulak dgr suara dia...buat keputusan nak balik sat. Memang betul...nak tdo. Apapun, masa sampai rumah tu..asyraf dah berjaya di tidurkan oleh dear dgn tak berbaju...(kononnya panas).

Setengah jam kat rumah. Ajak suria balik...sebab situasi boleh dikawal...sayu je mata asyraf tengok saya g keje. Sian dia. Tapi nak buat macam mana...ibu keje!


Note : alhamdulillah...masalah seharian dgn asyraf berjaya diselesaikan oleh dear!!!


2 comments:

mama ariq said...

berjaya jugak BS awk mengawal keadaan setelah berpeluh2, hehehhe

2la kan, sedih je bila nak tinggalkan anak g keje........

kat opis hari2 teringatkan anak kat rumah

Maslina Zolkepli said...

wah nangis sampai terjelir lidah yer.. marah benor tu..