Thursday, May 25, 2006

Exercise

assalamualaikum..

(sengih dulu baru taip..)
Rasa macam tak percaya pulak..rupanya semalam adalah kali ke-4 menaiki tangga ke tingkat 10 Apartment Desa Tasik.

pertama : balik dari jogging dengan ira...last month kot..
kedua : balik keje..last week
ketiga : balik keje....last monday (22/5)
keempat : semalam.....balik keje (24/5)

Rasa nak tercabut gak lutut tu..tp kali ketiga dan keempat tak rasa sangat sebab sibukkan diri main sms....act baca sms je....saje nak set minda...alhamdulillah berjaya juga...

insyaAllah akan ada kelima dan seterusnya :)

wassalam



Note: majulah sukan untuk negara....hati waja (bak kata cik Murni)

2 comments:

Murni Ibrahim said...

hehe hati mesti waja..semangt kene kental..bdn kene tegap pas tu tido terbongkang mcm udang wakakakaka..k chaiyok..chaiyok..sye xsanggup pun lg nk naik smapia tingkat 10...mcm seram je bunyik nye

wardah said...

huhu hebatnya saya...berjaya menyeramkan murni...saksikan perubahan diri sy nanti ek? hehehe tapi camno..kita dah nak jumpa this friday