Wednesday, May 17, 2006

cacing dan pancing



Assalamualaikum...

Banyak sangat aktiviti masa balik perak bebaru ni...ni ada kesempatan so boleh la bercerita..

seperti biasa...dengan wat dan cik nur dah jadi kamceng bangat..kemana-mana mesti bertiga...buat apa2 mesti bertiga...kekadang, kemas dapur pun bertiga..hehehe hebat gak penangan 3 adik beradik terakhir ni..hehehe

Kebetulan, dkt rumah ayah ni...ada tali air..ala mcm longkang...kiranya ada anak ikan, mak ikan, lintah, pacat semua ada la...kat depan rumah dan belakang rumah...setiap kali balik tak sah kalau tak menjenguk kat kolam peliharaan tu...hehehe sempat jugakla terkena sedas gigitan pacat masa mencari anak ikan kat belakang rumah...

Dalam gambar tu tangan si zikril memegang cacing...anda berani pegang cacing??tak takut cacing??tahniah..!! :) you may join my club hehehe

Hmm..citer pasal mancing..tak dapat mak ikan pun..anak ikan dapat la....tak tau kenapa ikan ta kmau makan..ikan dah tak makan cacing kot...heheeh

Sebetulnya..untuk pengetahuan rakan2 semua..rumah mak ayah saya kat tepi jalan besar je...kalau lalu tu jangan lupa singgah..insyaALlah Encik Mustapa dan Puan Faridah takkan menghampakan anda...

okla...insyaAllah jumpa lagi..

Note: takkan nak dtg rumah kena ajak kot??? jemput je la datang...tambahan buat kak murni yg asyik tak jd dtang je...singgah2 le ke teratak buruk mak ayah teman..ok?

1 comments:

Murni Ibrahim said...

hehehehe..maap ye..niat mmg de nk singgah tp selalunye masa xmengizinkan teringin gak nk tgk bunga2 mak awak..