Wednesday, June 20, 2012

Perkenalkan....




Assalamualaikum.

Untuk pengetahuan semua, keluarga kecil kami dah bertambah pada 1 April 2012 lepas...bayi sihat seberat 3.14kg dan berjantina lelaki itu telah diberi nama Emir Wahid Al-Hadif bin Wahiddin. Di bawah adalah gambar Hadif ketika usia 2 bulan.

Nota : alhamdulillah...terima kasih Allah atas segalanya..

6 comments:

mama said...

comeynya hadif...... pipi bam bam betul...hehehe...... pakai baju pink nampak mcm gegirl pun ada...... heheheh

wardah said...

saje je pakaikan baju pink...sebab yong kasi. hehe isnin baru ni timbang dah 5.91kg...huhu

juliana said...

assalam dik non...... tahniah dah ada pertambahan dlm keluarga. semoga dimurahkan rezki dan bahagia di samping keluarga. rindu nk jumpa n sembang2 cam dulu.. doakan juga utk keluarga akak ye..

juliana said...

assalam dik non...... tahniah dah ada pertambahan dlm keluarga. semoga dimurahkan rezki dan bahagia di samping keluarga. rindu nk jumpa n sembang2 cam dulu.. doakan juga utk keluarga akak ye..

wardah said...

kak non, terima kasih..ameen ya rabb!!! tula, lama betul tak jumpa...agak2 boleh tempah kuih makmor tak utk raya nanti? hehe

juliana said...

bleh jer... akak pon adaler jual biskut raya sikit2..