Wednesday, April 27, 2011

Si Gajah biru...

Dulu..upin..ipin...pastu BoboiBoy, sekarang ni Gajah Biru pulak. Pantang dia nampak kita berehat sikit je, mulalah si asyraf...'ibu...gajah biru'...dia dah jatuh cinta pada gajah biru pulak. Nak tak nak...dengan rela membiarkan asyraf menonton gajah biru...



Gajah biru ni sebenarnya cerita asal dari Thailand. Nak tau detail klik sini la...Disebabkan asyraf yang suka menonton berulang kali, saya pun naik dah hafal cerita ni. Macam Atro First...boleh tengo ulang-ulang. Tapi bezanya bukan hanya 48 hrs mcm tu la. Lagi best...download dan tgk sampai puas...tp asyraf tak pernah puas pun? ;) berulang-ulang....boboiboy...pastu gajah biru...pastu citer binatang...heehe

Ok, sape nak tgk atau nak download Jumbo Gajah biru boleh guna link kat bawah ni...

http://www.mediafire.com/?jev24tt2zmd
http://www.mediafire.com/?jmnxroztyuw

1 comments:

Adzriel @ Liza AB said...

busy ye..