Wednesday, December 09, 2009

Jusco Equine...

Salam..

Lepas g kenduri ila hari tu, bawa Asyraf ke jusco. Sementara menunggu dear ambik barang tertinggal dalam kereta..saje la letakkan Asyraf dalam kereta mainan kat tepi pintu jusco tu. Suka benar dia main.Sebenarnya sepanjang kat kenduri ila tu dia tidur...tapi elok smpi jusco dia bangun. Tak sempat pun nak tangkap gambar dan salam dengan ila masa balik...sebabnya...tak larat memangku Asyraf yang tengah tido.  Hanya sempat habiskan makanan je hehehehe

eh eh....


Hmm


senyum...suka hati dapat main....

1 comments:

Ila iqbal said...

thanks kak datang ....sori sgt hari tuh tak tahu ape jadi sume mcm tak terlyan pelik2 lak tuh hahha....duduk versi budusnya hahahah