Thursday, August 24, 2006

desktop....

Assalamualaikum...

Suka tukar-tukar wallpaper. Semenjak dua menjak ni suka plak pakai wallpaper pemandangan, sebelum ni suka pakai wallpaper dari www.harunyahya.com . Nak buat wallpaper asyik tak sempat je..so, ambik jela koleksi gambar dari pc ni hehehe

Mmmm....ari ni masuk ofis lewat..bukan bangun lewat.Tp, g bayar bil air..bil air dah 4 bulan tak bayar huhuhu alhamdulillah DBKL tak potong, kalau tak teruk gak la...

Rasa berdebar-debar pun ada jugak ni menanti ari sabtu...apa ada pada hari Sabtu?? just wait n c heheheheh

2 comments:

Murni Ibrahim said...

mcm gambo kt langkawi jek tu..ari sabtu hahaha mmg le bedebar ari penuh bermakna tu..

wardah said...

hari sabtu..cousin sy kawin la...kenapa lak berdebar2 lak!!