Monday, July 28, 2008

Thanks Aina!

 
Salam ya salam...Alhamdulillah syukur kepada Allah di atas segalanya. Hari ni, hari permulaan kerja untuk m inggu ini. Dan minggu ini juga merupakan minggu terakhir di dalam bulan Julai. Wah, cepatnya masa berlalu...memang tak sangka. 
Telah ditakdirkan oleh Allah pada hari Jumaat lepas, Aina telah belanja saya dan Dayah makan. Makan Malam!! Memang tak sangka, sebab itu bukan dalam perancagan asal. Asalnya, pulang dari kerja saya nak pergi ke pasar malam berhampiran rumah untuk membeli stok lauk. Kebetulan pula dear bekerja sampai 11 malam. Kesempatan itu digunakan oleh Aina dan Dayah untuk menjemput saya ke rumah mereka di Kajang.
Sampai di rumah diorang dalam pukul 6 lebih, selepas maghrib kami bertiga pergi ke Sate Kajang Hj Samuri.  Saya dan dayah memang tak lepaskan peluang, penghargaan yang kami berikan ialah....makan sampai habis hehehehe Terima kasih Aina, atas belanja itu. Jangan lupa belanja lagi...hehehe


Siap bawa bekal untuk orang rumah sekali hehehe thanks again Aina!!!







Nota: Semoga Allah memurahkan lagi rezeki Aina...ameen ya rabb!!! hmmm...tetiba teringat nasi ayam air tangan AIna....sedapppp!!!

1 comments:

norulaina said...

hehehe sama2... demi seseorang yg awk sayangi, saya sanggup belanja... :-p