Monday, February 25, 2008

Posting ke-556


Salam ya salam..

Ini merupakan posting yang ke-556. Saya pun tak percaya, dah banyak rupanya saya post kat blog ni. :D Semuanya adalah hasil usaha sejak Januari 2005. Walau pada mulanya blog ini asalnya adalah syok sendiri sahaja.

Terima kasih kepada semua, yang sudi memberi komen dan menziarah ke blog ini. Harapan saya semoga kehadiran blog ini dapat memberi sedikit sebanyak input kepada anda semua.

Bagi mereka yang baru berjinak dengan dunia blog, jangan mudah putus asa dan cepat jemu. Berlari juga asalnya dari selangkah. Teruskan usaha anda!!!

Maaf kerana tiada kesempatan untuk saya mengubah interface blog ini. Cuma, sempat untuk posting artikel sahaja. Apapun, jadikan blog ini sebagai satu wadah perjuangan kita. Semoga kita semua mendapat manfaat dan memberi manfaat kepada orang lain.

Akhir kata, semoga segala amalan kita dipandang dan diterima oleh Allah sebagai amal baik kita sama ada yang kita sedari ataupun tidak. ameen ya rabb!!!

3 comments:

Idham said...

556? posting? oooi banyak tu. kalau dibukukan gerenti tebal..memang tebal..tapi nak letak tajuk aper ek?
Cabai Burung

Anonymous said...

salam dik... akak enjoy baca blog adik ni pasal byk article menarik. x lupa gak citer ttg pengalaman sendiri.. keep it up.. >>kjulie<<

wardah said...

thanks...jgn lupa ziarah lagi!!