Monday, January 14, 2008

Kehadiran - Nor Qudratun Nisa'



Alhamdulillah segala puji bagi Allah di atas segalanya..seminggu juga saya berulang dari Subang ke tempat keje....penat?? Terpaksa diakui semua tu...tapi memandangkan ada misi yang perlu diselesaikan hehehe

Yela, lope dengan yong minta tlg jaga anak-anak dia kalau2 yong admit hospital waktu malam. Tambahan pula, menjadi mak sedara kesayangan bebudak tu hehehe.


Segala penantian terjawab.

Jumaat, 11 Januari 2008

Baru je bercadang nak pergi rumah Ainul dan Mazlinda...lawatan silaturrahim. Sampai rumah yong maghrib tu, lepas bersiap2 nak pergi...tetiba dapat called dari lope yang beritahu yong dah masuk hospital. Lope suruh g DEMC (Darul Ehsan Medical Center) dengan kadar segera...

Lepas isi perut ala kadar saya dan suami pergi ke DEMC (walau ingat-ingat lupa jalan ke sana). Sebetulnya yong ada check up petang tadi, bila kena check tgk2 dah ada tanda2 nak bersalin. Malam tu kami berdua dapat anak segera... :D Tidur sekali dengan kami satu bilik.

Esoknya, 12 Januari yong bersalin pukul 12.53 petang...2.7 kg, perempuan. Anak saudara perempuan sulong dan cucu pertama perempuan bagi keluarga M.Sa'di.

Alhamdulillah...semuanya berjalan lancar. Syukur juga ada 'dia' tlg saya menjaga budak-budak dua orang tu. Kalau tak, tak tau la nak cakap macam mana.

Pagi tadi telefon...nama dah diberi... NOR QUDRATUN NISA'.


Nota : terima kasih kepada Ainul dan Wan yang sudi mencemar duli ke DEMC petang sabtu tu. :)

0 comments: