Tuesday, October 30, 2007

Cerita...citer...criter...

Alhamdulillah segala puji bagi Allah di atas segalanya-galanya. Sedar tak sedar hari ni dah Syawal ke-18. Mungkin ada sahabat-sahabat yang sudah beraya puasa sunat. Saya??? masih ada baki sehari (kalau hari ni berjaya menyempurnakannya).

Jumaat lepas ada pot luck kat Ibtech office upm....untuk julung-julung kalinya saya membawa menu yang best hehehehe Hari ini dalam sejarah gak la. Isnin = dpt email inform pasal pot luck. Selasa = tanya resepi kat yong. Rabu = 1st trial. Khamis = Beta version (untuk bawa ke pot luck). Alhamdulillah...berjaya gak.

Citer pasal pot luck...insyaAllah hari Khamis minggu ni ada pot luck kat office Mines lak. Apa saya nak bawa? Menu yang last week tu macam boring lak. Sebab menu tu dah kena buat hari sabtu ni..sebab ahad ada jamuan kat rumah sewa. Pikir punya pikir....harap-harap jadilah sesuatu yang best malam rabu tu untuk dibawa pagi khamis hehehe

Sejak lepas cuti raya ni rasa masa terlalu cepat berlalu sebab banyak sangat hal nak diselesaikan. Dalam masa yang sama kena buat macam-macam kerja dalam satu masa. Rasa tak terkejar pun ada jugak...

Itulah kehidupan...masa 24 jam tu memang secukupnya yang Allah berikan. Kebijaksanaan kita untuk menguruskan masa itu sebaiknya. InsyaAllah....semoga Allah permudahkan segala urusan kita.


Note : diuji batuk2 pula sekarang....

3 comments:

norulaina said...

"pot luck" tu mende? hehehehe...

wardah said...

pot luck itu adalah sejenis kueh yang boleh di makan begitu sahaja :D

ikut istilah nya
pot = periuk
luck =nasib.

So translate sendiri la hehehehe

Anonymous said...

wardah, awk msk ape?