Monday, June 25, 2007

Jalan-jalan cari makan..


Alhamdulillah....hari ni sihat, cuma terasa penat je. Seperti biasa nak cerita la sikit....hehehe yela, sabtu dan ahad berlalu dengan cepatnya...sedar tak sedar hari ni dah 25 june....rasanya takde birthday sesapa hari ni. Keluarga mahu pun rakan-rakan...seingat saya la!! Kalau terlupa harap maaf :D

Jumaat 22 Jun

Bertolak ke Subang dalam pukul 2230 dari Gombak, ikut Sg Buloh..sampai rumah yong dalam pkl 2300...dan mengambil makanan berat (late dinner- jangan contohi ye, tp kalau sekali sekala macam saya takpe hehehe). Makan sekadar nak ambik hati yong dan lope....yela, dia tau adik dia ni makan tak berapa jaga..almaklumlah orang bujang. Borak ala kadar...tp meriah. Almaklumlah melayan dua orang Z. Zikril n Zafran!

Sabtu 23 Jun

Kami semua sarapan pagi di Subang Perdana, makan roti canai dan teh tarik. Kemudian bertolak ke Raub dalam 0930. Anggaran 2 jam perjalanan, singah sebentar di sekolah SEMESTA untuk ambil sijil SPM nur... Makan tengah hari di Bentong, dan kemudian lope selesaikan kerja dia. Dalam pukul 1530, kami ke Air Terjun Sungai Chamang...wah best nya, terasa nak pergi lagi...walau saya hanya main-main air sambil menjaga dua Z dan sambil menangkap gambar.

Sampai rumah dalam pukul 2300..2345 turun, tgk tv sampai 0400. Sebenarnya rasa tak leh tido..naik bilik..memang tak leh tido gak. Natijahnya, ngantuk sangat siang tu.

Ahad 24 Jun

Sarapan di Kampung Subang, makan lontong hehehe
Lunch kat Summit, usj...kat Garden Cafe.
Dinner kat rumah...hehehe bestnya makan nasi rumah hehehe
Petang g rumah Ainul..bawa dua Z main kat taman...


Panjang citer....tula, kalau g Subang rumah yong dan lope...sabtu dan ahad memang tak lekat kat rumah. Penat kemain...jenjalan saje hehehe

Terasa rindu kat rumah sewa...rindu kat bilik..hehehe


Note : nanti nak upload pic kat sungai Chamang kat FP...gambar view je...hehehe

3 comments:

* ainul AB * said...
This comment has been removed by the author.
* ainul AB * said...

Sorry la adrianna muntah atas yong... Lps korang balik tu, dia tidur sampai isyak. Bangun2 je lapar...hehe

wardah said...

Ala...takpe, lagipun bukan kat saya hehehe yong pun dah biasa..hehehe