Monday, March 26, 2007

Cerita-cerita..

Sabtu lepas, pergi ke Subang...mana lagi kalau bukan ke rumah Yong. *semakin kerap ke sana di tahun 2007 ni! SEmalam, satu family pergi ke perkahwinan Cik Puan Suria kat KL. Alhamdulillah terlepas jugak hutang pada Suria. Pergi ke walimahnya. Lepas makan kenduri, jalan-jalan kat KL sambil cari barang. Alhamdulillah jumpa juga apa yang dicari. Lepas tu, g KLCC sebab lope ada exhibition kat sana. GIFF (Global Islamic Finance Forum). Puas jugak jalan2 kat konvensyen tu. Penat melayan zafran dan zikril.

Kalau berada di rumah yong, saya memang akan didera oleh bebudak dua orang tu. Apa tidaknya, bagaikan belangkas diorang mengekori saya. Makan nak bersuap, duduk sebelah, nak saya mandikan, pakaikan baju dan macam-macam lagi. Rasa best jugak jadi glemer sekali sekala macam tu. Sorang dengan mulut kecohnya, sorang lagi dengan hyperactive nya. Memang tak terlayan jugak saya. Tapi, penuh juga masa dengan melayan diorang. :)

Paling tak best sekali, sehingga saya bagaikan tak berpeluang berbual dengan yong, sebabnya zafran dan zikril akan mengganggu saya dengan menarik perhatian saya supaya melayan mereka berdua. huhuhu

Tetiba rasa rindu pada mak ayah di KD. InsyaAllah bulan april nanti saya akan ambil cuti 21/2 hari. Tak sabar nak balik dan bermanja dnegan mak ayah! ;)



Note : cerita-cerita...cerita dan cerita....


0 comments: