Wednesday, October 05, 2005

pose hari pertama

Assalamualaikum..

Pada hari Isnin lepas pengumuman dibuat bahawa 1 Ramadhan jatuh pada 5 oktober 2005 bersamaan dengan hari Rabu..maka semua umat Islam yang prihatin dengan memperbanyakkan amal ibadah di bulan Ramadhan ini...tunaikan solat sunat tarawikh, di samping solat-solat sunat lain, membaca alQuran, bersedekah, dan sebagainya..

Semalam, solat tarawikh sensorg je...selalu seorang..tapi takpe ada DIA..alhamdulillah ada DIA, memang sedih tinggal seorang...selalu makan seorang....beribadah sensorang...tapi takpe alhamdulillah ada DIA meneman diri ini tanpa jemu dan tak pernah jemu...syukur alhamdulillah...

Pagi tadi sahur, bangun pukul 4.45..dah terjaga 4.30..tapi tak larat nak bangun..tetiba dapat sms..ops kena la bangun....malas nak masak..so masak air je la...minum milo dan cicah dgn biskut..hehehe alhamdulillah rezeki ku ari ni..

lepas solat subuh dan ngaji..tido sampai 6.45..ngantuk sangat..pastu mandi dan pergi keje..alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar..insyaAllah semoga esok lebih baik dari hari ini..

ameen.

0 comments: